انتشار: ۲۱:۲۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴
یک اثر چاپ از مهرداد ختایی هنرمند معاصر از سوی جایزه فیبرنوس به عنوان رتبه نخست انتخاب شد.
به گزارش تابناک فرهنگی،مهرداد ختایی هنرمند نقاش و چاپگر درباره کسب مقام نخست یکی از آثار خود در جایزه فیبرنوس 2015 به خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: سه ماه قبل یکی از آثار چاپم با عنوان "Under The Same Sky" را برای حضور در جایزه "FIBRENUS” Carnello cArte ad Arte ارسال کردم و یک هفته قبل بود که خبر کسب مقام نخست برای این اثر به من اعلام شد.

وی افزود: این اثر یک کار چاپ به شیوه میکس تکنیک و با ابعاد 65 در 50 سانتی‏متر است به مجموعه "اتاق‎های شیشه‎ای" من تعلق دارد. این جایزه به وسیله بنیاد فرهنگی هنری Carnello cArte ad Arte – ایتالیا برگزار می‎شود و نمایشگاه آن شنبه ۱۷ اکتبر ۲۰۱۵ (25 مهرماه)، در موزه Civico della Media واقع در Piazza Mayer Ross Sora Fr شهر لاتزیو افتتاح می‌‏شود. این نمایشگاه تا روز ۱ نوامبر ۲۰۱۵ جهت بازدید ادامه دارد.

 

این هنرمند درباره آثار برگزیده این جایزه همچنین اظهار کرد: جایزه سالانه کارنللو هر دوره تعددی از تیراژهای اثر برگزیده را از هنرمند خریداری کرده و این آثار که دارای امضای هنرمند، هیات داوران و شهردار لاتزیو هستند را به مراکز فرهنگی و موزه‎های این شهر هدیه می‏کند.

جایزه "FIBRENUS” Carnello cArte ad Arte از سال ۲۰۱۱ در میا‌‌ن بهترین شیوه‌های مطرح سال‌های اخیر در حوزه تحقیقات فرهنگ و جوانان کار خود را آغاز کرده است و این پنجمین دوره از آن است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: