انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴
آخرین قسمت از سری دوم برنامه ˝خندوانه˝ در حالی برگزار شد که حضور مهمانی ویژه حال و هوای برنامه را تغییر داد.
به گزارش تابناک فرهنگی،در این برنامه علاوه بر بنیامین خواننده پاپ، قسمت‌هایی از پشت صحنه برنامه و عوامل آن و نیز دادن مدال‌های نقره و طلا به استندآپ کمدین‌ها و ترکیبی از کلیپ‌هایی که تا کنون در این برنامه ساخته شده بود، به اجرا درآمد و پرونده آخرین قسمت از ˝خندوانه˝ بسته شد.

قسمت آخر سری دوم برنامه خندوانه سه‌شنبه ۲۱ مهرماه با برگزاری مرحله فینال "خنداننده برتر" برگزار و پخش شد.

در همان ابتدای برنامه، سری اول و دوم "خنداننده های برتر" به استودیو آمدند تا مدال‌های خود را از دست رامبد جوان و علیرضا خمسه، دریافت کنند.

در این برنامه ابتدا الیکا عبدالرزاقی به روی سن آمد و ضمن تشکر از این برنامه عنوان کرد که نمی‌تواند تا پایان در این برنامه حضور داشته باشد و باید برای تمرین تئاتری، "خندوانه" را ترک کند. بعد از این بازیگر کمدین از علی مسعودی، جواد رضویان، امیر کربلایی‌زاده، رضا شفیعی جم و علیرضا خمسه، تقدیر شد و بعد امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان به عنوان فینالیست‌های مسابقه خنداننده به‌صورت مشترک با هم استندآپ کمدی اجرا کردند. در این برنامه جوان با بیان اینکه به دلیل نزدیک بودن آرا دو خنداننده برتر نمی‌توانستند یکی را برگزینند، بیان کرد: تصمیم گرفتیم دو خنداننده برتر را معرفی کنیم.
به هر حال استندآپ کمدین ها روی سن حاضر می‌شدند و جایزه‌های خود را که شامل یک مدال طلا و یا نقره بود به همراه یک تابلو نفیس فیروزه و نیز پاکت تخفیف #780* از دستان علیرضا خمسه دریافت کردند که یک تابلو از چهره این بازیگران هم توسط یک کاریکاتوریست به خنداننده برتر تعلق می‌گرفت.

در ادامه استندآپ کمدی مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله اجرا شد که شاید یکی از بهترین استندآپ های برنامه "خنداننده برتر" نام گرفت.

بعد از اجرا استندآپ‌های برتر، جناب خان به استودیو آمد و به همراه جوان خواننده محبوب پاپ را برای ورود به برنامه معرفی کرد.

بنیامین بهادری مهمان ویژه قسمت آخر این برنامه بود که روی سن آمد و "ای ایران" را اجرا کرد.

بهادری با تمجید از برنامه "خندوانه" گفت: بهترین برنامه‌ای که من در طول عمر خودم و هم نسلانم در تلویزیون جمهوری اسلامی دیده‌ام، برنامه "خندوانه" است. من بیش از ۸۰ درصد قسمت‌های خندوانه را دیده‌ام.

اما این برنامه که بیش از دو ساعت به طول انجامید با اجرا قطعات موسقی جنوبی توسط جناب خان ادامه داشت که غریبانه هم از برنامه خداحافظی کرد. در طول این مدت محمد بحرانی صداپیشگی این عروسک را انجام داد که در واقع بیشتر جذابیت برنامه "خندوانه" براساس حضور این عروسک هم بود. در پایان سایر عوامل این برنامه روی سن حاضر شدند و جوان از مردم تا سری بعدی "خندوانه" خداحافظی کرد.

بعد از پایان سری دوم برنامه "خندوانه"، جوان با مخاطبان این برنامه در صفحه اینستاگرام هم خداحافظی کرد.

او در متنی که در اینستاگرام منتشر کرده، نوشته است: سلام رفقا ممنون از تمام این مدت که همه جوره حمایت کردین. چه تند و چه نرم و چه مهربان و چه نامهربان. بالاخره خندوانه هم تمام شد و این گروه خسته می ره برای استراحت تا کمی هم به کارهای شخصی و خونوادگیشون رسیدگی کنن. برای همتون آرزوی سلامتی می‌کنم و شاد و سرحال باشین. دم همتون گرم و نعنایی. (اونهایی هم که بابت برگزار نشدن مسابقه نهایی و رأی گیری ناراحتن باید به گم که متاسفم و شرایطی که توضیح دادم اینطور حکم کرد.) بقیه کمدینهای خنداننده برتر که در استودیو نیستن نتونستن تشریف بیارن. یا سرکار بودن یا مسافرت. سالم باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: