انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴
تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و جامعه المصطفی العالمیه امضاء شد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایرنا، به منظور ارائه خدمات علمی، فناوری و توسعه آموزش های مهارتی و کارآفرینی از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی به آحاد جامعه انسانی به ویژه مسلمانان و پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان و میهمانان حاضر در جمهوری اسلامی ایران و با توجه به تجربیات موفق و وسیع جامعه المصطفی العالمیه در این زمینه، توافقنامه همکاری بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و جامعه المصطفی العالمیه منعقد گردید.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: ارائه خدمات آموزشی- مهارتی به متقاضیان غیر ایرانی (طلاب، دانش­آموختگان و کارکنان و سایر متقاضیان اتباع خارجی ساکن جمهوری اسلامی و خانواده­های آنان) از سوی مراکزی که وابسته به جامعه المصطفی العالمیه است صورت می گیرد.
محمد اخباری افزود: مراکز آموزش علمی کاربردی در کشورهایی که جامعه المصطفی العالمیه در آنجا شعبه فعال دارند در صورت نیاز تاسیس و راه اندازی می شود.
رئیس واحد استانی دانشگاه در قم و رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی المصطفی به عنوان مسئول اجرایی کردن بندهای این تفاهم نامه و تهیه دستورالعمل و آیین نامه های مورد نیاز آن تعیین شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی؛ این تفاهم نامه در 8 بند و یک تبصره به امضای رؤسای عالی جامعه المصطفی العالمیه و دانشگاه جامع علمی کاربردی رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: