انتشار: ۱۸:۰۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴
جشن امضای کتاب «هنر شفاف‌اندیشیدن» با حضور عادل فردوسی‌پور برگزار می‌شود.
 به گزارش تابناک فرهنکی به نقل از ایسنا، ناشر در معرفی این کتاب نوشته است: «هنر شفاف‌اندیشیدن» در حوزه‌ روان‌شناسی زندگی فردی و مدیریت است. نویسنده‌ این کتاب «رولف دوبلی‌» است که با این اثر به صدر جدول پرفروش‌های آثار روان‌شناسی و مدیریت زندگی صعود کرد.

بر اساس این خبر، فردوسی‌پور که پیش‌تر کتاب «فوتبال علیه دشمن» از «سایمون کوپر» را ترجمه و در نشر چشمه منتشر کرده‌ بود، این کتاب را هم با همین نشر در روزهای نمایشگاه به بازار فرستاد که در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسید و به زودی چاپ سوم آن منتشر می‌شود. در ترجمه‌ این کتاب دو مترجم جوان دیگر نیز با فردوسی‌پور کار کرده‌اند؛ علی شهروزستوده و بهزاد توکلی نیشابور.

«هنر شفاف‌اندیشیدن» 335 صفحه دارد و در 99 فصل تدوین شده‌ است. هر کدام از فصل‌ها به یکی از معضلات همه‌گیر در حیطه‌ زندگی فردی و اجتماعی اشخاص مربوط است و راه‌کارهایی برای برون‌رفت از آن.

جشن امضای این کتاب با حضور مترجم اثر چهارشنبه ۲۲ مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در شعبه جدید نشر چشمه‌ در مجتمع آرن به نشانی شهرک قدس (غرب)، بلوار فرحزاد، نرسیده به اتوبان نیایش، خیابان حافظی، نبش خیابان فخارمقدم، مجتمع تجاری آرن، طبقه‌ دوم برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: