انتشار: ۱۴:۲۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴
فیلم‌برداری «آه‌ای عبدالحلیم» سومین فیلم بلند سینمایی احسان عبدی‌پور از فردا در شهر بوشهر شروع می‌شود.

به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، «آه‌ای عبدالحلیم» عنوان سومین فیلم بلندسینمایی احسان عبدی‌پور کارگردان جوان بوشهری است که تهیه‌کنندگی آن را طهورا ابوالقاسمی بر عهده گرفته‌اند.

فیلم برداری این پروژه سینمایی از فردا در بوشهر شروع می‌شود. عبدی پور در این کار از بازیگران بومی بوشهر در کنار از بازیگران حرفه ای استفاده می‌کند. رضا یزدانی، خواننده راک کشورمان به عنوان یکی از بازیگران اصلی «آه‌ای عبدالحلیم» است و علاوه بر او حضور مصطفی زمانی و پگاه آهنگرانی نیز در این فیلم سینمایی قطعی شده است.

«آه‌ای عبدالحلیم» با چهار پرسوناژ اصلی ملودرامی اجتماعی است که به زندگی یک گروه موسیقی جوان بوشهری می‌پردازد. فیلمنامه این کار توسط خود عبدی‌پور طراحی و نگارش شده و چند بازیگر از چهره‌های بومی شهر بوشهر نیز دیگر نقش‌های آن را ایفا می‌کنند.

در فیلم جدید عبدی‌پور که قرار است برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده شود، مهتاب کرامتی به عنوان سرمایه‌گذار و حامی در کنار طهورا ابوالقاسمی تهیه‌کننده «آه‌ای عبدالحلیم» حضور دارد.

سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند‌از: مدیر فیلمبرداری: ساعد نیک‌ذات، صدابرداران: جهانگیر میرشکاری، مهدی ابراهیم‌زاده، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه: افسانه صرفه‌جو، آهنگسازان: محسن شریفیان، بابک شهرکی، مدیر تولید: سمیرا علایی، دستیار‌اول کارگردان: کامبیز دارابی، برنامه‌ریز: سحر مصیبی، منشی صحنه: آذر تجلی، عکاس: نواب موسوی.

احسان عبدی‌پور در سی‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» توانست جوایز متعددی را از آن خود کند و پس از آن فیلم سینمایی «پاپ» را مقابل دوربین برد که هنوز شرایط اکران آن فراهم نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: