انتشار: ۱۴:۰۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴
کتاب فلسطین از منظر مقام معظم رهبری توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) با مقدمه علی اکبر ولایتی منتشر شد.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایرنا، کتاب فلسطین از منظر مقام معظم رهبری، علاوه بر انتشار بیانات ایشان در خطبه های نماز جمعه تهران در تاریخ 17 مرداد ماه سال 1359 (دومین روز قدس) در 8 بخش دیگر نیز تدوین شده است.
از جمله بخش های این کتاب کلیات، شکست ها و پیروزی ها، مسئولیت ها، جنایات، راه حل ها، قهرمانان، روشنگری و آینده روشن است که به مرور بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) پیرامون مسئله فلسطین پرداخته است.
در بخشی از مقدمه ولایتی در این اثر آمده است؛ معروف است پیش از جنگ اوّل جهانی و در زمان سلطان عبدالحمید عثمانی گروهی از متنفّذین یهودی به او پیشنهاد می کنند که سرزمین فلسطین را جهت اسکان یهودیان عالم به آنها بفروشد! جوابی که وی به آنها داد نشان دهنده ته مانده غیرت اسلامی در یک سلطان مستبد عثمانی است...
علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند با شماره تلفن 66410649-021 تماس حاصل نمایند و یا به نشانی پست الکترونیک book@khamenei.ir پیام ارسال کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: