انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴
گروه نوشه در حرکتی خیرخواهانه به منظور حمایت از هنرمندان در مضیقه قرار گرفته‌ی تئاتر و سینما؛ فردا - 19 مهر- در سالن اصلی برج آزادی اجرا می‌کند.


به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایلنا؛ در این کنسرت؛ به سرپرستی نیوشا بریمانی و خوانندگی نیما رئیسی؛ قطعاتی از موسیقی‌های نوستالژیک دهه 60 و 50 اجرا می‌شود.

در گروه «نوشه» رضا لمعانی (گیتار)، مینو قاسم پور (قانون)، شایان ریاحی (پرکاشن)، عسل ملک‌زاده (دف)، غزل مهدوی (پیانو)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت)، پرهام پیمان‌پور (گیتارباس) و نیوشا بریمانی‌‌‌ (کمانچه، همخوان و سرپرست گروه) در کنار نیما رئیسی اجرا می‌کنند.

نیوشا بریمانى سرپرست گروه نوشه؛ متولد سال ١٣٦٣ و فارغ التحصیل هنرستان و دانشگاه عالى موسیقى، نوازندگى کمانچه را از سال ١٣٧٣ زیر نظر اساتیدى همچون اردشیر کامکار، سعید فرجپورى و محمد مقدسى فرا گرفته است. همکاری‌هـاى متعدد در ضبط آثار صوتى و سریال‌هاى تلویزیونى، همکارى با گروه اروپایى آریفا از سال ۲۰۱۲، همکارى با گروه آلمانى به سرپرستى گالاس، اجراى کنسرت در داخل و خارج از کشور ازجمله کانادا، سوئد، مکزیک، آلمان، فرانسه، دانمارک، هلند، مراکش، اتریش، بلژیک، ژاپن، لهستان و ... ازجمله فعالیت‌های هنری این خواننده جوان است.

کنسرت گروه «نوشه» فردا - 19 مهر- در دو سانس هفت و نیم و نه و نیم شب برگزار می‌شود.

این کنسرت در برج آزادی است و بلیت‌فروشی آن از طریق سایت تیوال انجام می‌شود.

بهای بلیت 80000 تومان قرار داده شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: