انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴
تمرین نمایش «نگاهمان می‌کنند» به کارگردانی محمدرضا اصلی برای سومین بار در چند سال گذشته آغاز می‌شود.
طلسم اجرای یک نمایش می‌شکند

به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایسنا، «نگاهمان می‌کنند» نام نمایشی است که محمدرضا اصلی دو سال است برای اجرای آن در تماشاخانه ایرانشهر قرارداد دارد، اما تاکنون به دلایل مختلف موفق به اجرای آن نشده است.

او در این‌باره اظهار کرد: حدود پنج سال است به دنبال اجرای این نمایش هستم و بار دیگر گروه بازیگران خود را جمع کرده‌ام تا این نمایش را از ابتدای بهمن‌ماه امسال در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر اجرا کنیم.

وی گفت: تمرین این نمایش در آبان و آذر ماه انجام خواهد شد و از ابتدای بهمن‌ماه روی صحنه خواهیم رفت.

اصلی در پاسخ به اینکه آیا سالن ناظرزاده قرار نیست همانند سال‌های قبل جزو سالن‌های جشنواره فجر باشد؟ بیان کرد: قراردادی که با من بسته شده از ابتدای بهمن‌ماه است و طبیعتا این سالن طبق گفته آقای سرسنگی (مدیر تماشاخانه ایرانشهر) نمی‌تواند جزو برنامه‌ریزی جشنواره تئاتر فجر باشد.

این کارگردان جوان با اشاره به اینکه «نگاهمان می‌کنند» را قرار است با یک گروه نمایشی دیگر در سالن ناظرزاده و به طور مشترک اجرا کند و به همین دلیل باید دکور پورتابلی داشته باشد، اظهار کرد: بازیگران نمایش همان‌ گروهی هستند که پیش از این قرار بود در کار حضور داشته باشند و فقط لادن مستوفی در بهمن ماه نمی‌تواند با ما همراه باشد. به این ترتیب فرشته صدرعرفایی، مسعود کرامتی، سام قریبان، محسن کیایی و شیدا خلیق بازیگران این نمایش هستند که تاکنون حضور آن‌ها تقریبا قطعی است و به جای لادن مستوفی نیز در حال مذاکره با بازیگر دیگری هستیم.

به گزارش ایسنا، این نمایش که نوشته‌ نغمه ثمینی است به تهیه‌کنندگی شهنام شهباززاده در ابتدا قرار بود در یک پشت بام اجرا شود، اما پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف و فراهم نشدن مکان مناسب برای اجرا در نهایت به سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: