انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴
سپیده نورایی، عنوان نمایشگاه آثار پرتره‌اش از سینماگران برجسته ایرانی و خارجی را، به دلیل نزدیک بودن فضای حسی کارهایش به آثار سینمایی کریستوف کیشلوفسکی، «کیشلوفسکی و دیگران» انتخاب کرده است.
نمایشگاه نقاشی «کیشلوفسکی و دیگران»
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، پرتره های سپیده نورایی از سینماگران برجسته ایرانی و خارجی، از روز شنبه 11 مهرماه، به مدت دو هفته در کافه گالری خانه سینما به نمایش گذاشته می شود.

سپیده نورایی، در این نمایشگاه، پرتره هایی با تکنیک های سیاه قلم، طراحی با زغال و روشی که برای اولین بار خود آن را ابداع کرده، یعنی طراحی با شال را از چهره های مشهور سینمای ایران و جهان، به نمایش گذاشته است.

طراحی با شال، روشی است که در آن، چهره فرد تنها با قطعه های یک شال طراحی می شود و سپیده نورایی این تکنیک را برای اولین بار در دنیا به نام خود ثبت کرده است.

سپیده نورایی، نام نمایشگاه خود را به دلیل احترام خاصی که برای سینمای کریستوف کیشلوفسکی، سینماگر مشهور لهستانی قائل است و به دلیل نزدیک بودن فضای حسی کارهایش به فضای آثار این سینماگر، «کیشلوفسکی و دیگران» انتخاب کرده است.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 11 صبح تا 9 شب، به کافه گالری خانه سینما واقع در خیابان بهار جنوبی، خیابان سمنان مراجعه کنند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: