انتشار: ۲۳:۱۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
علی مرادخانی شب گذشته، هشتم مهرماه، به تماشای نمایش «دریادلان» روایتی از غواصان کربلای چهار نشست.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از خبرگزاری فارس، علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمید شاه آبادی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته (چهارشنبه 8 مهرماه) به تماشای نمایش محیطی «دریادلان» نشستند.

همچنین سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، پیمان شریعتی معاون اجرایی مرکزهنرهای نمایشی، پریسا مقتدی رییس مجموعه تئاتر شهر و مهدی افضلی، مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر؛معاون هنری وزارت ارشاد و حمید شاه آبادی را همراهی می‌کردند.

علی مرادخانی بعد از تماشای نمایش که در میان استقبال کم‌نظیر مخاطبان اجرا شد، ضمن تقدیر از گروه نمایشی گفت: با توجه به امکانات موجود کار بسیار مناسبی به مخاطب ارائه شده‌است و از این پس باید برای گروهای این چنینی خدمات فنی بیشتری فراهم کنیم تا بتوانند با دست بازتر حرکت کنند. در حوزه نور، صدا و لیزر کار در حد مطلوب ارائه شد که می‌توان با بهبود تجهیزات کارها را با کیفیت بهتر ارائه کرد. وی در انتها اضافه کرد: ما ازاین نمایش حمایت می‌کنیم.

حسین شاه آبادی نیز در همین رابطه گفت: انسان همیشه نیازمند لحظه‌های ست که بداند آنچه امروز دارد مرهون چه بزرگی ها، رشادت‌ها و تلاشهایی‌ست که در حق او کرده‌اند و الان این لحظه برای من شکل گرفت و این ساعت، ساعت تامل و توجه بود.

او ادامه داد: در واقع اجرای امشب این حس را به من داد که نعمت های امروز مرهون رشادت‌های عزیزانی است که لحظات سختی را درک کردند تا امروز ما لحظات آرامی را داشته باشیم و باید بدانیم نعمت‌های امروز آسان بدست نیامده است.

او در پایان اضافه کرد: توجه به فرآیند به دست آمدن این نعمت‌ها بسیار ارزشمند است. کار بسیار خوب و ارزشمند و تجلیل جدی و جانانه هنری از رشادت‌های 175 شهید غواص بود. در واقع برای لحظاتی مخاطب را با حال و فضای شهدای غواص همراه می‌کرد.

نمایش محیطی «دریادلان» به کارگردانی امیرحسین شفیعی از 26 شهریورماه در کنار استخر پارک دانشجو به اجرا درآمده است.

این نمایش، روایتی است متفاوت از شهدای غواص کربلای چهار که با هنرنمایی 30 بازیگر اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: