انتشار: ۱۶:۵۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴
حمید لبخنده یکی از دوستان نزدیک "هما روستا" و "حمید سمندریان" و عضو آکادمی سمندریان توضیحاتی را درباره انتقال پیکر هما روستا از آمریکا به ایران ارائه کرد.

به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایسنا، این کارگردان درباره زمان انتقال پیکر هما روستا به ایران گفت:‌ تلاش می‌کنیم تا پیکر ایشان تا آخر هفته به ایران برسد. در حال حاضر وزارت امور خارجه هم این قضیه را پیگیری می‌کند، اما هنوز تاریخ دقیق این انتقال مشخص نشده است.

او اظهار امیدواری کرد: این تلاش‌ها به نتیجه برسد و پیکر هما روستا تا پایان هفته جاری به ایران برسد تا پس از آن زمان دقیق خاکسپاری و برگزاری مجلس یادبود مشخص بشود.

به گزارش ایسنا، هما روستا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که علاوه بر بازیگری چند نمایش را هم کارگردانی کرده بود، آخرین ساعات روز چهار مهرماه همزمان با سالروز تولدش در آمریکا درگذشت.

او واپسین سال‌های عمر خود با بیماری مبارزه کرد و چند ماه پایانی زندگی‌اش برای ادامه درمان به آمریکا رفت و سرانجام در همین کشور از دنیا رفت.

قرار است پیکر او چند روز آینده به ایران منتقل و در کنار همسرش زنده‌یاد حمید سمندریان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شود.

شب گذشته 5 مهر ماه در اولین شب درگذشت او هنرمندان و چهره‌هایی همچون رخشان بنی اعتماد، حمید لبخنده، پانته آ بهرام، لیلی رشیدی، ستاره پسیانی، باران کوثری، نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، بهرام افشاری، رضا حداد، سارا اسکندری، داریوش موفق، سعید چنگیزیان، علی اصغر دشتی، حمید پورآذری، علی شمس، اشکان خیل نژاد، ساسان پیروز و ... در خانه این زوج هنرمند گرد هم آمدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: