انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴
مدیر رادیو ورزش از پخش برنامه «زنگ ملی ورزش» به مدت پنج دقیقه در ایام هفته از این شبکه رادیویی خبر داد و گفت هدفمان این است که با این برنامه با فقر حرکتی که در این سال ها دچارش شده ایم مبارزه کنیم.


به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از مهر، حمید قاسمی با اشاره به نواختن «زنگ ملی ورزش» در رادیو ورزش گفت: هدف ما این است که مردم سراسر ایران هر روز صبح ساعت ۷:۳۰ پنج دقیقه در هر مکانی که هستند از جمله اداره، دانشگاه، کارخانه، خیابان و... همراه با رادیو ورزش، ورزش کنند.

مدیر رادیو ورزش با اشاره به اینکه ورزش کردن باید در ایران به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، گفت: ما می خواهیم به این ترتیب جلوی کوتاهی ها در زمینه ورزش را بگیریم و این فرهنگ را نهادینه کنیم تا همه مردم ایران یاد بگیرند که در یک ساعت مشخص همه با هم ورزش کنند.

وی با اشاره به اینکه قرار بوده این برنامه از روز شنبه چهارم مهرماه روی آنتن برود، عنوان کرد: با توجه به اتفاقاتی که در منا رخ داد و به دلیل عزای عمومی که اعلام شد این برنامه هم به تعویق افتاد چون «زنگ ملی ورزش» قرار است به نوعی جشنی برای حرکت مردم به سوی ورزش باشد. ما در رادیو ورزش برای احترام به مردم این برنامه را به تعویق انداختیم و احتمالا سه شنبه یا چهارشنبه همین هفته برنامه روی آنتن خواهد رفت.

قاسمی درباره اینکه ورزش پیش از این بیشتر در برنامه های تصویری رسانه ملی دیده شده است تا برنامه های رادیویی، بیان کرد: یکی از مسایلی که اکنون ما با آن مواجهیم این است که بخش عمده ای از مردم ما با فقر حرکتی مواجه هستند بنابراین ما هم از مجری کارشناسان این برنامه خواسته ایم که با حرکات ساده ای که از طریق رادیو برای مردم تصویرسازی می کنند این امکان را فراهم آورند تا مردم بدون تماشای ورزش نسبت به آن اقدام کنند.

مدیر رادیو ورزش ادامه داد: برنامه «زنگ ملی ورزش» در گروه علوم ورزش و زیر نظر مهدی شکری مدیر این گروه تهیه و تولید می شود و اجرا و کارشناسی آن را یک روز در میان اکبر مالکی و حبیب الله حامدیان که از تخصص لازم برخوردارند، بر عهده دارند.

وی در پایان درباره هدف این برنامه عنوان کرد: هدف ما در این برنامه مبارزه با فقر حرکتی است و می خواهیم مردم چند دقیقه در هر کجا که هستند بدون هیچ تعارف و خجالتی حرکات کششی داشته باشند و ما هم بتوانیم مثل کشورهای پیشرفته دنیا در حوزه سلامتی جسم و بدن گام برداریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: