انتشار: ۲۱:۴۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴
برنامه دید در شب به تهیه کنندگی و اجرای رضا رشیدپور، از دو هفته قبل برنامه جدید خود را روی بستری که آپارات برای این برنامه فراهم کرده، آغاز کرده است.


به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایسکانیوز، این برنامه هر هفته پنجشنبه شب‌ها به سبک Hard Talkو تنها از طریق پلتفرم اشتراک گذاری ویدئوی آپارات پخش می شود.

بعد از برنامه اول مشخص شد همانطور که رشیدپور گفته بود ستاره این برنامه سبک گفتگو میان مجری و میهمان خواهد بود. در هفته اول این برنامه علی کفاشیان به این گفتگوی جنجالی دعوت شد و دیالوگ های بسیار جنجالی و جالبی میان مجری و میهمان رد و بدل شد.

امیر تتلو خواننده زیر زمینی نیز میهمان این هفته برنامه دید در شب بود و دیالوگ های بسیار صریحی میان رشیدپور و او رد و بدل شد.

بخشی از این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

برخی طرفدارانت معتقدند برای گرفتن مجوز خود را به آب و آتش می زنی. درست است؟
بله این اتفاق افتاده است ااما من به خاطر همین مجوز نگرفتم که به آنها ثابت کنم این کارها از دل بوده است و برای گرفتن مجوز نبوده است.

اگر به عقب برگردی به خارج از کشور نمی روی؟ آن آهنگ ها را نمی‌خوانی؟
من اگر رفتم برای این بود که در ایران زندگی نداشتم. من در ایران پول پیش خانه نداشتم اما از خارج کسی به من پیشنهاد کار داد و آنجا خانه و زندگی به من می‌دادند، من هم رفتم و مدتی زندگی کردم. اما هیچگاه پلهای پشت سرم را خراب نکردم که بیایم سیاسی کار کنم. همیشه نگاهم به این بوده که برگردم. خاک پدرم در ایران است و عاشق ایران هستم.

درباره انرژی هسته ای خواندی تامجوز بگیری؟
نه اگر می خواستم برای مجوز بخوانم که تا الان گرفته بودم.

بدون مجوز که نمی شود رفت روی ناو مملکت و آواز خواند؟
ما برای آنها توضیح دادیم و وقتی حرفه ای بودن قضیه را توضیح می‌دهی، اگر آدم های باهوشی پشت میز باشند که بودند و ماخدمت بزرگترهای واقعی مان رفتیم، کار را تحلیل کردند و دیدند ما همه چیز را در این کار رعایت کرده ایم.

یعنی هر کسی همه چیز را رعایت کند به او اجازه کار روی ناو را می‌دهند؟
بله. اگر کیفیت کارش مثل ما باشد بله.

ویدئوی کامل این گفتگو از طریق آپارات در دسترس است و آپارات بستری را برای دیدن برنامه‌های اینچنینی فراهم کرده‌ که همه بتوانند با هر سرعت اینترنتی، حتی اینترنت موبایل به راحتی برنامه را مشاهده کنند و از آن لذت ببرند و در عین حال هیچگونه دخل و تصرفی در تولید محتوای این برنامه‌ها نخواهد داشت و کلیه امور تولید و تنظیم به عهده سازنده آن خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: