انتشار: ۱۷:۴۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۴
آخرین فرصت برای ارسال ویدئوها برای فراخوان بازیگری فیلم جدید اصغر فرهادی تا انتهای روز یکشنبه (پنجم مهر ماه) اعلام شد.
به گزارش تابناک فرهنگی، در اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی فیلم ضمن تشکر از استقبال گسترده و سپاسگزاری از همه کسانی که ویدئوهای خود را برای گروه تولید ارسال کرده‌اند، می‌خوانیم :«ویدئوهای بسیار زیادی برای گروه تولید "برسد به دست آهو” ارسال شده است که اغلب آنها عزیزان زیر ۴۰ سال هستند. ما بسیار استقبال می‌کنیم اگر دوستان بالای ۴۰ سال نیز در دو روز باقی مانده برای ما ویدئوی معرفی خود را بفرستند. تمام ویدئوها توسط اعضای گروه دیده خواهند شد. فقط به دلیل تعداد بسیار زیاد ویدئوهای ارسالی، ممکن است کمی با تاخیر این اتفاق بیفتد اما گروهی چند نفره به شکل شبانه‌روزی مشغول دیدن و دسته‌بندی فیلم‌های ارسال شده هستند و ویدئوها را با دقت بازبینی می‌کنند.»

در این اطلاعیه تاکید شده است که ویدئوها فقط باید از طریق شماره تلگرام اعلام شده (۰۹۳۹۰۳۸۸۶۹۹) ارسال شوند و با کسانی که انتخاب می‌شوند نیز تنها از طریق همین شماره تماس گرفته می‌شود. بنابراین هیچ شخص یا موسسه دیگری نماینده انتخاب بازیگران «برسد به دست آهو» نیست. همچنین ویدئوهایی که بعد از مهلت اعلام شده (یعنی 5 مهر ماه) ارسال شوند، دیده نخواهند شد.

«برسد به دست آهو»، هفتمین فیلم اصغر فرهادی است که پاییز امسال مقابل دوربین می‌رود. فیلم بعدی اصغر فرهادی نیز قرار است سال آینده در اسپانیا فیلمبرداری شود.

هنوز هیچ‌کدام از بازیگران فیلم «برسد به دست آهو» نهایی نشده‌اند اما اغلب عوامل پشت صحنه انتخاب شده‌اند، این فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: