انتشار: ۱۳:۰۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
ابراهیم حسن بیگی در یادداشتی برنامه خندوانه در تجلیل از جانبازان اعصاب و روان را ستود و گفت: جنس خنده‌های جانبازان در برنامه خندوانه دیشب از جنس خنده‌های تلخ بود؛ خنده‌هایی گریاننده.


به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از مهر، برنامه «خندوانه» دوشنبه شب 30 شهریورماه و در آستانه هفته دفاع مقدس با حضور جانبازان اعصاب و روان روی آنتن رفت. این برنامه پس از پخش با واکنش‌های متعددی همراه شده است.

پس از انتشار دلنوشته رامبد جوان در صفحه اینستاگرامش که ساخت این قسمت از برنامه‌ را سخت‌ترین تجربه‌اش در ساخت خنداونه عنوان کرده بود؛ ابراهیم حسن‌بیگی نویسنده رمان «محمد(ص)» نیز با ارسال یادداشتی کوتاه برای خبرگزاری مهر درباره این برنامه به اظهار نظر پرداخت.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

برنامه دیشب خندوانه ویژه جانبازان هشت سال دفاع مقدس قرار بود برنامه‌ای در تجلیل از جانبازان باشد اما برنامه‌ای در«تحلیل» از ما بود و اینکه ما چقدر دوریم از آن روزها و اینکه چه سخت عده‌ای همچنان ان روزها را بر شانه‌های بیمار و نحیف خود یدک می‌کشند.

جنس خنده‌های جانبازان در برنامه خندوانه دیشب از جنس خنده های تلخ بود؛ خنده‌هایی گریاننده.

برنامه دیشب خندوانه از خوش ساخت ترین برنامه‌های خندوانه بود. بخصوص پایان آن که در چند پلان ساده و موزیکی و بعد ترانه‌ای زیبا شور حماسه هشت سال دفاع مقدس را مهمان چشم‌های به اشک آلوده‌مان کرد.

برنامه دیشب خنداوانه هر چه بود از جنس خنده نبود . گریه‌وانه بود. حتی جناب خان هم دیشب جناب خان همیشگی نبود.

دیشب در برنامه خندوانه در برابر جانبازان جنگ همه ما کم آوردیم حتی جناب خان.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: