انتشار: ۲۰:۴۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
مدیر تماشاخانه باران با اشاره به حمایت این کمپانی از اجرای آثار نمایشی در شهرستان‌ها، عنوان کرد نمایش هایی که کمپانی تئاتر باران تهیه کنندگی شان را بر عهده دارد در شهرستان ها نیز به صحنه می روند.


به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از مهر، خیام وقار کاشانی مدیر تماشاخانه باران درباره حمایت کمپانی تئاتر باران از نمایش «همان همیشگی» که در کاشان به صحنه می رود، گفت: از همان ابتدا جزو برنامه های کمپانی تئاتر باران بود که فعالیت هایش را در شهرهای دیگر نیز گسترش دهد و به این ترتیب قرار است نمایش هایی که به تهیه کنندگی این کمپانی در تهران تولید می شوند طی یک تور چند روزه در شهرستان ها نیز به صحنه بروند.

وی ادامه داد: همچنین قرار است چند اثر نمایشی با همکاری هنرمندان تئاتر شهرستان ها و حمایت کمپانی تئاتر باران به تولید برسد که در اولین گام نمایش «همان همیشگی» در قالب پنجمین تولید کمپانی تئاتر باران از ۲۷ شهریور ماه در شهر کاشان به صحنه خواهد رفت. از آنجا که من هنرمندان این نمایش را می شناختم و قبلا با آنها کار کرده بودم قرار شد اولین نمایش شهرستانی کمپانی تئاتر باران با این گروه و در شهر کاشان به تولید برسد.

الزام برای اجرای تئاتر در شهرستان ها
وقار کاشانی یادآور شد: حمایت از این نمایش بهانه ای می شود تا نمایش های با کیفیت شهرستانی را برای اجرا به تهران دعوت کنیم تا حداقل چند اجرا در محیط حرفه ای تئاتر تهران نیز داشته باشند. البته برعکس این اقدام نیز در دست بررسی است به این مفهوم که قرار است از این پس در قراردادهایی که کمپانی باران با گروه های نمایشی تهرانی به امضا می رساند این نکته ذکر شود که این گروه ملزم است حداقل سه اجرا در یکی از شهرستان های کشور داشته باشد تا از این طریق هنرمندان شهرستانی نیز با تئاتر حرفه ای تهران آشنا شوند.

مدیر تماشاخانه باران در پایان صحبت هایش متذکر شد: کمپانی تئاتر باران با تک تک عوامل نمایش «همان همیشگی» قرارداد بسته است. این نمایش قرار است بعد از اجرای عمومی در جشنواره ای در شهر کاشان و بعد در شهر اصفهان نیز اجرا داشته باشد و بعد از آن دو سه اجرا نیز در تئاتر باران خواهد داشت.

در این نمایش که تهیه کنندگی آن را کمپانی تئاتر باران به عهده دارد سعید خسروی، حسین طبسی و یاسمن نصیری ایفای نقش می کنند. نمایش «همان همیشگی» نوشته ریما رامین‌فر است و از ۲۷ شهریور ماه در تماشاخانه ماه کاشان ساعت ۲۰ روی صحنه می رود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از کارگردان: مجتبی جدی، مشاور کارگردان: زهره استادی، طراح صحنه و لباس: مجتبی جدی، دستیار کارگردان: محمد صادق ذوقی، مدیر تولید: اکبر رضوانیان، مشاور رسانه: مریم رودبارانی، منشی صحنه: هانیه مولایی.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: