انتشار: ۲۰:۰۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
کتاب ناشران خارجی بازی های رایانه ای از تولیدات بنیاد ملی بازی های رایانه ای است که در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.
کتاب ناشران خارجی بازی های رایانه ای از تولیدات بنیاد ملی بازی های رایانه ای است که در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای،  معاونت حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای با حضور در نمایشگاه های بین المللی از قبیل Gamescom, Casual Connect,  و Gamesconnection و نیز بررسی سایت های ناشران برتر بازی های رایانه ای در دنیا، کتابی را با عنوان Publisher’s book تهیه کرده است.

این کتاب دارای اطلاعات 270 ناشر بین المللی است که اطلاعات هر ناشر  به ترتیب شامل : نام ناشر، کشور، تاریخ تاسیس، درآمد سالانه، پلت فرم مورد علاقه، نوع مخاطب، بازی های معروف منتشر شده، ایمیل مستقیم ارتباطی و سایت شرکت است.

کتاب ناشران بازی های رایانه ای توسط مهردادآشتیانی و مژگان خزانه‌داری گردآوری شده و مریم زندی مدیر هنری و مقداد شیرعلی صفحه آرای کتاب را بر عهده داشتند.

گفتنی است  بنیاد ملی بازی های رایانه ای در جهت حمایت از تولید کنندگان بازی این کتاب را  به طور رایگان در اختیار بازی‌سازان قرار می دهد.

تولید کنندگان می‌توانند ابتدا با در نظر گرفتن سبک بازی خود و سپس با استفاده از اطلاعات این کتاب، ناشر بازی خود را انتخاب کرده و با برقراری ارتباط از طریق ایمیلی که این کتاب در اختیارشان قرار می‌دهد،  اقدام به مذاکره و انتشار بازی خود کنند.   

این کتاب هم اکنون در مرحله چاپ قرار دارد و پیش بینی می شود تا برپایی  بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آماده و عرضه شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: