انتشار: ۱۹:۲۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
هان یونگ جین، رئیس کتابخانه ملی جمهوری خلق چین، به دعوت سیدرضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی به ایران می آید.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از خبرگزاری فارس، هان یونگ جین و هیئت همراه وی به منظور بازدید از کتابخانه ملی کشورمان و مذاکره با رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و ارتقای سطح همکاری فرهنگی کشورهای ایران و چین شامگاه سه شنبه 24 شهریور وارد تهران می شود.

بازدید از ساختمان آرشیو ملی، ساختمان کتابخانه ملی، ملاقات و مذاکره با رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، برگزاری نشست خبری روسای کتابخانه ملی دو کشور از جمله برنامه های نخستین روز اقامت هیئت چینی در روز چهارشنبه 25 شهریورماه در تهران خواهد بود.

هیئت فرهنگی چینی طی روزهای اقامت در کشورمان در روزهای پنج شنبه و جمعه با سفر به شیراز و اصفهان ضمن بازدید و ملاقات با مدیران اسناد و کتابخانه ملی این دو استان از اماکن تاریخی کشورمان بازدید خواهند کرد.

هان یونگ جین روز شنبه 28 شهریور ماه در اخرین روز حضور خود در ایران با رئیس کتابخانه مجلس شورای اسلامی ملاقات و از کتابخانه مجلس بازدید می کند.

لازم به توضیح است بازدید از کتابخانه دانشگاه تهران و انعقاد تفاهم نامه با رئیس دانشگاه تهران به منظور همکاری فرهنگی مشترک از جمله برنامه های هیئت فرهنگی چینی در روز شنبه خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: