به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از برنا، اولین نمایش تئاتر "غرب واقعی" به کارگردانی داریوش مهرجویی از شب گذشته با استقبال انبوه مخاطبان و چهره های فرهنگی در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

پس از نمایش این اثر داریوش مهرجویی بر روی سن حاضر شد و از بازیگران در کنار عوامل تقدیر و تشکر کرد که این امر با تشویق های ممتد حضار مواجه شد، همچنین وی از تماشاگران که زمانی را در  برای تماشای "غرب واقعی"

«غرب واقعی» که هرشب از ساعت 22 و به مدت 90 دقیقه اجرا می‌شود، داستان دو برادر و تضادهای زندگی و رفتاری آن‌ها را روایت می‌کند. این نمایشنامه توسط داریوش مهرجویی ترجمه شده و او علاوه بر «غرب واقعی»، «کودک مدفون» یکی دیگر از آثار مشهور سم شپرد را هم ترجمه کرده است.

مهرجویی قبل‌تر هم نمایش «درس» یکی از آثار مشهور اوژن یونسکو را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برده بود و نمایش «غرب واقعی» دومین تئاتر او به شمار می‌آید.

امین حیایی،‌ محمدرضا خلج،‌ جمال مرتضوی و جمیله فردین در کنار امیر علی دانایی به بازی در این اثر می پردازند.

در این نمایش امین حیایی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز است و سهیل برخورداری،‌ سید پارسا حسینی و سپیده نازیار اعضای گروه کارگردانی هستند.

وحیده محمدی‌فر نیز دستیاری تهیه و طراحی صحنه و لباس را برعهده دارد.

همچنین فرشاد جوان (مدیر فنی)، تورج اصلانی (تصویربردار)، حنیف سروری (مدیر صحنه)، مهسا محمودزاده (گریم)، محمود خرسند (صدابردار)، حامد گرشاسبی، محسن زند، ایرج تدین،‌ پرویز سلیمانی و سپیده نازیار(گروه صحنه و لباس)، نیلوفر خوش‌خلق،‌ حامد خوانساری، پیمان کرمانی و محمد خلج‌زاده (عکس و تصویربرداری پشت صحنه) و هادی خوانساری (مدیر روابط عمومی و تولید) از دیگر عوامل نمایش «غرب واقعی» هستند..