انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
تهیه‌کننده «شهرزاد» گفت: فردین خلعتبری برای ساخت موسیقی تیتراژ این سریال عازم اتریش است. متن موسیقی نوشته شده اما ساخت موسیقی در اتریش انجام خواهد شد.


 به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد امامی تهیه‌کننده «شهرزاد» گفت: در حال حاضر عوامل سریال در لوکیشن باغ سلیمانیه و در منزل بزرگ خان با بازی علی نصیریان حضور دارند و تا پایان فیلمبرداری هم در این لوکیشن هستند.

وی با بیان اینکه تصویربرداری بخش‌های پایانی سریال «شهرزاد» در حال ضبط است، افزود: احتمالا تا پایان شهریور ماه کار تصویربرداری این اثر تمام شود و پس از آن وارد مراحل پست پروداکشن و بخش‌های نهایی آن می‌شویم.

امامی اضافه کرد: فردین خلعتبری هم برای ساخت موسیقی این سریال عازم اتریش است. متن موسیقی نوشته شده اما ساخت موسیقی را در اتریش انجام خواهد داد.

تهیه‌کننده «شهرزاد» با اشاره به اینکه توزیع اولین نسخه سریال از 20 مهر ماه شروع می‌شود، تصریح کرد: تا دهم مهر ماه 10 قسمت اول این سریال آماده توزیع و پخش می‌شود و فکر می‌کنم که تا پایان مهر ماه کل کار آماده شود.

علی نصیریان،‌ ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، پریناز ایزدیار و محمد پاک نیت از جمله بازیگران اصلی این مجموعه شبکه نمایش خانگی هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است. داستان این مجموعه شبکه نمایش خانگی در سال 1332 رخ می دهد.

حسن فتحی پیش از این سریال‌هایی چون «زمانه»، «در مسیر زاینده رود»، «اشک‌ها و لبخندها»، «میوه ممنوعه»، «مدار صفر درجه»، «شب دهم»، «پهلوانان نمی‌میرند» و فیلم‌های سینمایی چون «یک روز دیگر»، «کیفر»، «پستچی سه بار در نمی‌زند» و «ازدواج به سبک ایرانی» را کارگردانی کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: