انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
استاد کاظم متولی از نخستین فارغ التحصیلان دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی بامداد روز شنبه در 77 سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایرنا، زنده یاد کاظم متولی در سال 1317 در یزد متولد شد و در سال 1346 در اولین آزمون ورودی موسسه عالی مطبوعات و روابط عمومی که بعدا به دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی تغییر نام یافت در رشته روابط عمومی پذیرفته شد و این رشته کارشناسی تازه تاسیس دانشگاهی را در سال 1350 در ردیف اولین فارغ التحصیلان دانشکده به پایان برد.
حاصل یک عمر تحصیل و تجربه استاد کاظم متولی نگارش و چاپ بیش از یکصد مقاله در مباحث مختلف ارتباطات و روابط عمومی در نشریات تخصصی و عمومی و نیز نشر سه کتاب ارزشمند با عنوان: روابط عمومی و تبلیغات، کارکردهای روابط عمومی و افکار عمومی و شیوه های اقناع است.
بر اساس گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران ( شارا)؛ وی در دهه 70 همراه با برخی دوستان شاغل در دفاتر روابط عمومی سازمان ها به تاسیس و توسعه انجمن روابط عمومی و انجمن متخصصان روابط عمومی اهتمام ورزید.
این استاد پیشکسوت در دهه های 70 و 80 شمسی سال هایی را به امر تدریس دروس نظری و عملی روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی و نیز دانشکده علوم ارتباطات علامه طباطبایی تهران اشتغال داشت و همچنین با ارائه مقالات و سخنرانی های بدیع و کاربردی در بسیاری از سمینارها و همایش های روابط عمومی و ارتباطات فعالانه شرکت داشت.
استاد کاظم متولی بامداد روز شنبه 21 شهریورماه 94 در سن 77 سالگی دار فانی را وداع گفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: