انتشار: ۱۵:۴۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
نخستین رمان حجت‌الاسلام محمدرضا واحدی، شاعر و نویسنده معاصر با عنوان «آقای سلیمان می‌شود من بخوابم؟» از سوی نشر تارونه در 248 صفحه منتشر شده است.
حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا واحدی از عرضه چاپ هفتم رمان «آقای سلیمان می‌شود من بخوابم؟» و دو کتاب دانشگاهی خود در نمایشگاه کتاب خبرداد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا واحدی نویسنده و محقق در گفت‌وگو با فارس پیرامون تالیفات خود و حضور آنها در نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: انتشارات «خرسندی» که چند اثر از بنده تاکنون منتشر کرده و در بخش دانشگاهی نمایشگاه کتاب مستقر خواهد بود، چاپ دوم دو کتاب «حکومت جهانی» و «روش شناسی تحلیلی» عرضه می کند.

واحدی در ادامه متذکر شد: ممکن است برخی از ناشران دیگر آثار دیگری را هم به نماشگاه بیاورند، اما چاپ ششم رمان «آقای سلیمان می‌شود من بخوابم؟» که در 248 صفحه از سوی نشر تارونه شده به پایان رسیده و احتمالا چاپ هفتم ان در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: البته انتشارات تارونه که بخشی از کتاب‌های بنده را منتشر کرده نمی دانم به چه دلیل ولی در نمایشگاه کتاب حضور ندارد.

این گزارش اضافه می‌کند؛ نخستین رمان حجت‌الاسلام محمدرضا واحدی، شاعر و نویسنده معاصر با عنوان «آقای سلیمان می‌شود من بخوابم؟» از سوی نشر تارونه در 248 صفحه منتشر شده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

«ترم دوم دوره‌ی ارشد، نغمه رسما چادرش را کنار گذاشت و به اصطلاح خیلی امروزی شد. من مخالف امروزی بودن و شیک پوشی نیستم، اما نغمه، بیشتر دنبال مد و مدگرایی و مارک و برند لباس و کیف و کفش بود. کیف و کفشی کمتر از باربری انتخاب نمی‌کرد و جز مارک ورساچه و گوچی را قبول نداشت. مقنعه‌اش هم که رفته رفته در اماکن غیر رسمی، تبدیل به شال و روسری تی‌تی شده بود.

انگار داشت از مسعود انتقام می‌گرفت یا شاید هم از خودش. هر چه بود دیگر حتی شب‌های قدر هم به مسجد نمی‌آمد و من تنها می‌رفتم. پیشتر از بس با هم بودیم اهل محل به شوخی و طنز، خواهران دوقلو صدایمان می‌کردند. البته می‌دانستم نمازش را می‌خواند و با خدایش ارتباط دارد، اما حس می‌کردم خدایش با خدای ما فرق کرده است.»

واحدی علاوه بر تحصیلات در دروس خارج فقه و اصول، فوق لیسانس فقه و مبانی حقوق است. او پیش‌تر سابقه معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مشاور فرهنگی رییس جهاد دانشگاهی کشور، کارشناس وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی در ارزیابی آثار ارزشمند و ریاست انجمن ادبی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه اجرایی خود دارد.

بر اساس این خبر، حجت‌الاسلام و المسلمین واحدی نویسنده ده‌ها مقاله فرهنگی در مطبوعات است و تالیف 16 نسخه کتاب از جمله کتاب «زندگی برتر»، «بانوی ناشناخته» و مجموعه «عاشقانه ها» در 6 جلد و رمان «آقای سلیمان ! می‌شود من بخوابم» را در سابقه فرهنگی خود دارد.

از جمله فعالیت های فرهنگی و آموزشی او می توان به برگزاری جلسات هفتگی نقد شعر و اداره کارگاه ادبی از سال 82 تا کنون،برگزاری جلسات هم اندیشی با جوانان از سال 87 تا کنون، تدریس درس‌های مختلف در دانشگاه پیام نور و نگارش بیش از 700 نوشته اجتماعی، فرهنگی اشاره کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: