انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
خواننده آلبوم «پاروی بی قایق» تیتراژ سریال «کیمیا» را نمی خواند.


به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از «موسیقی ما»، محسن چاوشی که همکاری اش با سریال «شهرزاد» قطعی شده و در حال ساخت سه قطعه برای این سریال است، از همکاری و خواندن تیتراژ سریال «کیمیا» منصرف شد و تمام وقت و انرژی اش را روی آلبوم جدید و ساختن قطعات سریال «شهرزاد» خواهد گذاشت.

«شهرزاد»جدید ترین ساخته ی حسن فتحی است که حضور ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، پریناز ایزدیار وعلی نصیریان در این سریال به عنوان بازیگر قطعی شده است. این سریال به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد. آهنگسازی این قطعات را محسن چاوشی بر عهده دارد و بهروز صفاریان به عنوان تنظیم کننده با چاوشی در این آثار همکاری خواهد کرد.

در این بین این خواننده از حضور و خواندن سریال «کیمیا» منصرف شده است و تیتراژ این سریال با صدای «محسن چاوشی» پخش نخواهد شد. شنیده ها حاکی از آن است از آنجایی که این سریال شامل روایت هایی تاریخی و قدیمی ست و احتمال هرگونه برداشت از محتوای آثار و تم اصلی سریال ممکن است برخی سوء تفاهم را به وجود آورد، محسن چاوشی از حضور و خواندن تیتراژ این سریال منصرف شده است. سریال تلویزیونی «کیمیا» از ابتدای ماه رمضان سال آینده از شبکه دو سیما روی آنتن می رود و محسن چاوشی ترانه تیتراژ این اثر را قرار بود بخواند.

پیش تولید سریال 100 قسمتی «کیمیا» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، کارگردانی جواد افشار و فیلمنامه‌نویسی مسعود بهبهانی‌نیا دو سال به طول انجامیده است. مهراوه شریفی‌نیا نقش اصلی این سریال را بازی می‌کند و نقش مادرش را نیز آزیتا حاجیان برعهده دارد؛ اقدامی که جواد افشار کارگردان سریال پیش از این در «مادرانه» نیز انجام داده و مادر و دختر واقعی را برای ایفای این نقش روبروی هم قرار داده بود. «کیمیا» پس از طنزهای 90 شبی که چند سالی است ساخته نمی‌شوند، نخستین سریال‌ ادامه‌دار بلند ایرانی است که 100 قسمت خواهد داشت.

حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سیدمهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلانی، نوید خداشناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و… بازیگران اصلی این مجموعه هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: