انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
سخنگوی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب گفت: پیشنهاد شده رئیس نمایشگاه کتاب بلونیا جلسه‌ای با مولفان و تصویرگران کتاب‌های کودک داشته باشد تا از ظرفیت‌های ایران مطلع شده و با آن آشنا شود.

محمود آموزگار سخنگوی شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون حضور مهمانان خارجی در تهران برای حضور در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: مهمانان حاضر در نمایشگاه کتاب از روز 19 اردیبهشت ماه در تهران حاضر خواهند بود البته مسئولان کشور عمان که به عنوان مهمان ویژه هستند زودتر از سایر مهمانان به تهران می آیند.

آموزگار خاطر نشان کرد: مسئول فروش چند ناشر اروپایی و امریکایی که در منطقه حاضر است نیز به تهران می آید، تصریح کرد: تلاش داریم با حضور برجستگان بخش نشر و تالیف و روسای برخی نمایشگاه های بین المللی مثل پاریس، مسقط، بلونیا و مسکو شادابی و رونق به بخش بین الملل باز گردد.

وی پیرامون برنامه حضور روسای نمایشگاه های بین المللی در تهران و برگزاری نشست‌های خاص گفت: با حضور رئیس نمایشگاه بولونیا پیشنهاد شده جلسه‌ای میان او و پدید آورندگان کتاب‌های کودک داشته باشیم و از ظرفیت‌های انها استفاده کنیم، تا خانم «کینی» هم با ظرفیت‌های ادبیات کودک در حوزه نوشتاری و تصویری مطلع شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: