انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
ریما رامین‌فر گفت: در این حرفه مشکلات زیادی وجود دارد و امیر جعفری همواره شرایط را درک می‌کند و من را در کارم تشویق می‌کند اما به دلیل کار زیاد در خارج از تهران دیگر ظریفتم پر شده است و محیطی که قرار است فیلم ساخته شود در انتخابم تاثیر زیادی دارد.
امیر جعفری در کارهایم تشویقم می‌کند

به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از خبرگزاری فارس، ریما رامین‌فر درباره کم‌کاری‌اش در حوزه سینما طی چند سال اخیر، گفت: مسائلی از این دست بیش‌تر به پیشنهادهایی که صورت می‌گیرد، برمی‌گردد. درحال حاضر هم هیچ پروژه سینمایی را نپذیرفته‌ام و در فیلمی حضور ندارم. به محض اینکه کاری را پذیرفتم در بهترین زمان اطلاع‌«سانی می‌کنم تا مخاطبان اطلاعات را کسب کنند.

رامین‌فر در پاسخ به این پرسش که چرا کم‌ترین حضور را در بین رسانه‌ها، در سینما دارد، اظهار داشت: به نظرم مسائل زیادی می‌تواند در روند کاری بازیگر تأثیر داشته باشد، اما خیلی به شخص بازیگر نمی‌تواند ایرادی گرفت؛ چراکه او همواره نسبت به پیشنهادهایی که دارد، تصمیم نهایی را می‌گیرد. تصور کنید زمانی که بهترین پیشنهادها در حوزه تلویزیون است، یک بازیگر کم‌تر در حوزه تلویزیون فرصت حضور پیدا می‌کند.

این بازیگر در ادامه افزود: نکته‌ای بیش از هر چیزی برای من مهم است و در انتخاب‌هایم تأثیرگذار است، نوع پیشنهادهایی است که می‌شود. در حقیقت عوامل زیادی در نوع انتخاب من تأثیر دارد. معمولاً باید با گروه سازنده فیلم ارتباط مثبتی برقرار کنم. نوع فیلمنامه و کارگردان نیز برایم بسیار مهم است. بازیگر فیلم سینمایی «سیزده» در ادامه اظهار داشت: یکی از مسائلی که در شرایط کنونی در انتخاب‌هایم تأثیرگذار است، این است که فیلم سینمایی که پیشنهاد می‌شود قرار است در کجا ساخته شود. اولویت من با تهران است؛ چراکه طی چند سال اخیر در آثار زیادی حضور پیدا کردم که بخش زیادی از زمانم در شهرستان‌ سپری شده است. واقعاً دیگر ظرفیتم پر شده است.

این بازیگر در ارتباط با رفتار همسرش، امیر جعفری در زمانی که او کم‌ترین حضور در خانواده را دارد، گفت: امیر جعفری به‌دلیل اینکه شرایط کاری‌مان را درک می‌کند شکایتی نمی‌کند و به کارهایی که انتخاب می‌کنم احترام می‌گذارد و من را تشویق می‌کند، اما باتوجه به اینکه ما فرزندی داریم، نبود حضورمان در خانواده بسیار احساس می‌شود و این موضوع خود شرایط را برای‌مان سخت کرده است.

رامین‌فر با تأکید بر اینکه کوتاه‌ بودن نقش آن‌قدر برایم حائز اهمیت نیست، گفت: پررنگ یا کم‌رنگ بودن نقش آن‌قدر برایم مهم نیست که کیفیت فیلمنامه اهمیت دارد. در مجموع اگر فیلمنامه با کیفیت باشد، هرچیزی سر جای خودش قرار دارد و همه به اندازه‌ای که درست است دیده می‌شوند. اگر نقشم هم خوب باشد، اما فیلمنامه را دوست نداشته باشم واقعاً اذیت می‌شود.

این بازیگر در پایان گفت: حضورم در آثار طنز باعث نشده که پیشنهادهای صورت گرفته از سوی سینما تغییری داشته باشد و همواره نقش‌هایی که پیشنهاد می‌شوند، فضای جدی دارند که آخرین کارم را در سینما با روح‌الله حجازی در فیلم «مرگ ماهی» تجربه کردم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: