انتشار: ۱۷:۰۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
˝مسابقه استندآپ˝ برنامه ˝خندوانه˝ تاکنون چند گروه برتر خود را با رأی مردم معرفی کرد. این در حالی است که چهره خیلی از بازیگران مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون همانند رضا عطاران، سیامک انصاری، حمید لولایی، یوسف صیادی و... در این مسابقه دیده نمی‌شود.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از هنر آنلاین، برنامه "خندوانه" در روز میلاد امام رضا (ع) مسابقه "استند آپ" را با حضور کلی بازیگر طنز کمدی تئاتر، تلویزیون و سینما به معرض تماشا گذاشت. برنامه "خندوانه" با برگزاری مسابقه "استندآپ" ایده خوبی را ارائه کرده که مردم همراه این برنامه هر شب با ارسال پیام، بهترین کمدین را در گروه‌های مختلف انتخاب می‌کنند. از میان گروه‌های دو نفره‌ای که در روز میلاد امام رضا (ع) معرفی شدند تاکنون  رای چند گروه اعلام شده که باید باز هم منتظر ماند و آمار دقیق را آخر هر هفته در این برنامه مشاهده کرد.

شقایق دهقان 135 هزار رأی و رضا شفیعی جم 65 هزار رأی

حالا این رقابت میان دیگر گروه‌های مسابقه "استندآپ" در هفته‌های آتی ادامه خواهد داشت که باید دید چه کسانی به مراحل بالاتر دست پیدا خواهند کرد.

شقایق دهقان بازیگر مجموعه‌های طنز تلویزیون است که تاکنون در اکثر مجموعه‌های طنز به کارگردانی مهران مدیری به ایفای نقش پرداخته در برنامه "خندوانه" یکی از چهره‌های مسابقه "استندآپ " است که در مقابل دیگر بازیگران کمدی به ایفای اجراهای بداهه پرداخت. دهقان با کاراکتر خانم شیرزاد تاکنون نزدیک به 135 هزار رأی را به‌دست آورده است. هنوز هم باید منتظر ماند و تا چهارشنبه شب در انتظار دیگر رای های مردمی این بازیگر تلویزیون باشیم.

اما رقیب شقایق دهقان در گروه اول، رضا شفیعی جم بود که این بازیگر تلویزیون هم تاکنون نزدیک به 65 هزار رأی به دست آورده است.

امیر مهدی ژوله 780 هزار رأی و هومن حاجی عبدالهی 485 هزار رأی

قلم امیرمهدی ژوله را باید از همکاران دور و اطرافش پرسید که با نوشتن دیالوگ‌ها و داستان‌های طنز، موقعیت‌های خوبی را برای بازیگران مجموعه‌های کمدی ایجاد می‌کند. ژوله بیشتر نویسنده مجموعه‌های طنز به کارگردانی مهران مدیری است.

او در این مسابقه با هومن حاج عبدالهی رقابت می‌کرد که تا کنون 780 هزار رأی از سوی مردم به‌دست آورده است.

اما هومن حاج عبدالهی دیگر بازیگر طنز مجموعه‌های تلویزیون است. او بیشتر از آن که چهره محبوب مجموعه‌های طنز باشد، صدا پیشگی را در تلویزیون با اجراهای عروسکی انجام می‌داد و مجری چند مسابقه بود. حاج عبدالهی در مسابقه "استندآپ"  485 هزار رای به‌دست آورده است که تا آخر این هفته فرصت باقی است تا به تعداد رای های حاج عبدالهی اضافه شود. 

 

امیر کربلایی ۵۸۲ هزار و ۹۵۸ رأی، علی مسعودی ۸۰۶ هزار و ۱۳۲ رأی

 امیر کربلایی زاده از دیگر کمدین‌های این مسابقه است این بازیگر تئاتری در طول این مدت اجراهای بداهه‌ای بسیاری داشته که با تم طنز همراه بوده است. اما این بازیگر و نویسنده هم در مسابقه "استندآپ" برنامه "خندوانه" 582 هزار و 958 رأی را کسب کرده است.

علی مسعودی رقیب امیر کربلایی زاده هم در مجموعه "خندوانه" به اجرا برنامه‌های طنز می‌پرداخت. مسعودی نویسنده و فیلنامه نویس سریال‌های طنز تلویزیونی در این برنامه 806 هزار و 132 رأی را کسب کرد.

 

بیژن بنفشه‌خواه ۴۲۹ هزار و ۱۲۶ و الیکا عبدالرزاقی ۶۸۸ هزار و ۹۷۷

فکرش را هم نمی‌کرد که گفتن یک خاطره از یوسف صیادی بازیگر و همکارش باعث شود تا عده‌ای از مردم برداشت‌های اشتباهی از این دو بازیگر کمدین تلویزیون داشته باشند و بر همین اساس صیادی مجبور شود تا در صفحه اینستاگرام خود مطلبی را منتشر کند.

با این حال بیژن بنفشه‌خواه بازیگر مجموعه‌های طنز تلویزیونی در رقابت مسابقه "استندآپ" برنامه "خندوانه" از جمله دیگر بازیگرانی بود که رتبه  او 429 هزار و 126 رای بود.

اما رقیب بیژن بنفشه خواه در این مسابقه الیکا عبدالرزاقی است که او که در مجموعه‌های طنز زیادی بازی کرده با نگاه مردم 688 هزار و 977 رأی کسب کرده است.

غایبان مسابقه "استندآپ" کمدی چه کسانی هستند؟

مسابقه‌ای که با این عظمت و با حضور چهره بازیگران طنز کمدی برگزار شود، گاهی کاستی‌هایی هم دارد. به هر حال حضور همه کمدین‌ها در این مسابقه به چشم نمی‌آیند. اما کلمه "استندآپ" در برنامه "خندوانه" تعریفی جدا از آنچه که در کشورها از آن می‌‌شناسیم رادر بر می‌گیرد. شاید به همین دلیل است که انتظار اکثر چهره‌های کمدی را در این مسابقه داشته ایم. 

همانطور که در طول برنامه "خندوانه" در انتظار دیدن چهره کمدین‌هایی همچون رضا عطاران، سیامک انصاری، سحر زکریا، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، محس تنابنده، بهاره رهنما، خشایار راد، فلامک جنیدی،مرجانه گلچین، بهنام تشکر، جواد عزتی، هادی کاظمی، نیما فلاح، سحر ولدبیگی، ساعد هدایتی، یوسف تیموری، سحر جعفری جوزانی، مهران رجبی، بهنوش بختیاری، فتحعلی اویسی، امیر جعفری، سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی، سعید آقاخانی، ارژنگ امیرفضلی، یوسف صیادی، رامین ناصر نصیر،  امیر غفارمنش، عارف لرستانی، محمدرضا هدایتی، بوده‌ایم که در این برنامه حضور نداشته‌اند. اما رضا فیاضی، مجید صالحی، شهره لرستانی، و حمید لولایی با خاطرات خود به این برنامه آمده‌اند در حالی که نامی از آن‌ها در لیست کمدین‌های مسابقه "استدآپ" به چشم نمی‌خورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: