انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
شب گذشته محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما با حضور در لوکیشن برنامه تلویزیونی خندوانه ضمن دیدار با عوامل این برنامه از تلاش‌های گروه تولید این برنامه تقدیر کرد.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از فارس، شب گذشته محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما با حضور در لوکیشن برنامه تلویزیونی خندوانه ضمن دیدار با عوامل این برنامه از تلاش‌های گروه تولید این برنامه تقدیر کرد.



بنا به این گزارش در این دیدار پورمحمدی معاون سیما، کرمی مدیر شبکه نسیم، نعمتی انارکی مدیر روابط عمومی و جمعی دیگر از مدیران سازمان هم حضور داشتند، محمدسرافراز به گفتگو با محمد فرحانی تهیه کننده و سایر اعضای گروه سازنده این برنامه پرمخاطب پرداخت.



در ابتدای این دیدار رامید جوان مجری این برنامه ضمن بیان گزارشی از روند شکل‌گیری و دو دوره گذشته اجرا و پخش برنامه خندوانه در مورد برخی از طرح‌های اجتماعی این برنامه از جمله طرح قطره قطره و کتاب‌خوانی سخن گفت. همچنین محمد کرمی مدیر شبکه نسیم از توفیقات این برنامه تلویزیونی و طرح‌های آتی در دست اقدام آن نکاتی را بیان کرد.



در این دیدار محمدرضا شهیدی فر مشاور پروژه، جواد فرحانی تهیه کننده، محمد بحرانی صداپیشه جناب خان و نیما شعبان‌نژاد بازیگر حضور داشتند.



رئیس سازمان صدا و سیما در این دیدار ضمن گفت‌و‌گو با عوامل برنامه خندوانه از عملکرد موفق یکایک اعضای تولید این برنامه تقدیر کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: