انتشار: ۲۰:۴۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت با ارائه 30 کتاب جدید در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب شرکت می کند که از جمله این کتاب ها می توان به کدخدا در بن بست اشاره کرد.

به گزارش ایرنا، موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت با بیش از 500 عنوان کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب شرکت می کند که 30 عنوان از این کتاب ها برای اولین بار به چاپ رسیده است و کتاب های «کدخدا در بن بست»، «عدالت، هویت و شاخص انقلاب اسلامی» و «چگونه مدیرت کنیم» از سلسله کتاب هایی است که با رویکرد به دیدگاه های رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه امسال ارائه می شود.

پنجمین جلد از کتاب انقلاب اسلامی، احزاب و گروه ها با معرفی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و همچنین کتاب مجلس ششم از تقلب تا تحصن از سری کتاب های تاریخ معاصر نیز برای اولین بار ارائه می شود.

زمانه ات را بشناس (تلخ وشیرین وقایع و تحلیل تاریخ به روایت حضرت آیت الله خامنه ای) در دو جلد، مدافع فکور در معرفی شهید عبدالله مسگر اولین شهید ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عینک شیخ که داستانی مستند از نهضت مشروطه و روشنگری های آیت الله شیخ فضل الله نوری از دخالت های دولت انگلیس در حمایت از بهائیت است، در نمایشگاه امسال عرضه می شود.

کتاب های انتشارات قدر ولایت معمولا در بسته های موضوعی عمومی و کودک و نوجوان ارائه می شود که کتاب های خداشناسی در شش عنوان، ولایت و انقلاب اسلامی شامل هفت عنوان، کتاب های کارآفرینی، کمک آموزشی و سرگرمی در 13 عنوان، کتاب های اخلاق اسلامی و آداب اجتماعی در 10 عنوان و کتاب هایی درباره قرآن، حجاب و سبک زندگی شامل شش عنوان در نمایشگاه امسال عرضه می شود.

هفت عنوان کتاب با موضوع ولایت و انقلاب اسلامی برای نوجوانان و همچنین کتاب هایی درباره خانواده، اهل بیت(ع)، تاریخ عمومی و بصیرت و روشنگری از دیگر کتاب هایی است که در نمایشگاه کتاب ارائه می شود.

علاقه مندان می توانند آثار کودک و نوجوان این مؤسسه را در سالن C 22 غرفه 88 و سایر آثار را در شبستان اصلی، راهروی شش، غرفه موسسه فرهنگی قدر ولایت خریداری کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار 'خواندن، گفت و گو با جهان' از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: