انتشار: ۱۹:۱۵ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
فیلم سینمایی حکایت عاشقی به کارگردانی احمد رمضان زاده در سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال در کانادا به نمایش درمی آید.


به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از گروه فرهنگی ایرنا، فیلم سینمایی حکایت عاشقی که با موضوعی دفاع مقدسی ساخته شده است در دو سانس و روزهای جمعه و شنبه 13 و 14 شهریورماه جاری در جشنواره مونترال به نمایش در خواهد آمد.
تمرکز بر سینمای منتخب جهان مهمترین بخش جشنواره بین المللی فیلم «مونترال» Montreal بعد از بخش اصلی «رقابتی بین الملل» به شمار می رود که فیلم های شاخصی از سینمای جهان در آن به نمایش درمی آید.
این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی مسعود جعفری جوزانی با موضوع فاجعه دلخراش بمباران شیمیایی شهر حلبچه و با بازی بهرام رادان، قطب الدین صادقی، بهمن زرین پور و شوان عطوف بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون اقلیم کردستان و عراق ساخته شده است.
جشنواره بین المللی فیلم مونترال با نمایش بیش از 400 فیلم از کارگردانان 80 کشور جهان در چندین بخش رقابتی و غیررقابتی از جمله؛ بخش رقابتی بین الملل، بخش رقابتی فیلم های اول، بخش تمرکز بر سینمای منتخب جهان، استعدادهای جدید و... در روزهای 5 تا 16 شهریور ماه امسال (27 آگوست تا 7 سپتامبر 2015) در شهر مونترال در کشور کانادا برگزار می شود.
حکایت عاشقی توسط بنیاد سینمایی فارابی در سطح جهان پخش بین المللی می شود در نخستین نمایش خود در بخش رقابتی سودای سیمرغ در سی وسومین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر روی پرده رفت و از طرف هیئت داوران، دیپلم افتخار بهترین بازیگری نقش مکمل مرد به بهمن زرین پور بازیگر این فیلم اهدا شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: