انتشار: ۱۵:۴۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
کتاب صوتی «دموکراسی یا دموقراضه» سید مهدی شجاعی با صدای این هنرمند و آهنگسازی ناصر چشم‌آذر منتشر شد.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایسنا، این کتاب در ۱۵ فصل نوشته شده و داستان آن در رابطه با کشور خیالی غربستان و پادشاه آن کشور است که می‌خواهد بعد از مرگ خود مردم با انجام انتخابات، از بین پسران وی پادشاه آینده خودشان را انتخاب کنند. داستانی جذاب که با روایتگری سید مهدی شجاعی و شاهین علایی نژاد و نیز موسیقی آهنگساز معروف - ناصر چشم‌آذر- جذابیتی دوچندان یافته و مخاطب را همراه خود می‌سازد.

موسسه نوین کتاب گویا مسئولیت نشر این کتاب و فایل صوتی آن را بر عهده دارد.

فاطمه محمدی، مدیر موسسه نوین کتاب گویا همچنین از انتشار کتاب صوتی «چنین گفت زرتشت» اثر پر آوازه نیچه با روایت افشین یداللهی و آهنگسازی حمیدرضا یراقچیان خبر داد.

وی تصریح کرد: «چنین گفت زرتشت » نیچه، با ترجمه داریوش آشوری، در موسسه نوین کتاب گویا به صورت کتاب شنیداری تولید و آماده انتشار است. روایت کتاب «چنین گفت زرتشت» را افشین یداللهی بر عهده داشته و حمیدرضا یراقچیان هم برای آن آهنگسازی کرده است. آهنگسازی این اثر به تازگی به پایان رسیده و به محض طی مراحل صدور مجوز، آماده انتشار خواهد شد.

«گوگل چگونه کار می‌کند؟» عنوان کتاب جدیدی است که موسسه نوین کتاب گویا در دست تولید دارد و بناست به زودی هم به صورت کتاب و هم به صورت کتاب صوتی منتشر و عرضه شود.

این کتاب که توسط جاناتان روزنبرگ و اریک اشمیت - مدیران شرکت گوگل - نوشته شده است، به تفصیل به نحوه مدیریت و رهبری این شرکت در تمام زمینه ها می‌پردازد و گاهی نیز پرده از رموز و اسرار شرکتی بر می‌دارد.

این کتاب توسط موسسه نوین کتاب گویا به فارسی برگردانده شده و کار ضبط صدا و تدوین آن نیز به پایان رسیده و در مرحله اخذ مجوز است. ترجمه این کتاب را فاطمه مشایخی شاد بر عهده داشته و منوچهر زنده‌دل هم کتاب را روایت کرده است.

زمان این کتاب شنیداری حدود 15 ساعت است.

برچسب ها: ادبیات ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: