انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرای ایرانشناسی امسال نیز به مانند سال‌های پیشین برنامه‌هایی را در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌کند.

سرای ایرانشناسی امسال نیز به مانند سال‌های پیشین برنامه‌هایی را در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌کند.

برنامه‌های سرای ایرانشناسی در نمایشگاه کتاب تهران اعلام شدبه گزارش تابناک، شنبه 19 اردیبهشت‌ماه در سرای اهل قلم شماره 1، از ساعت 17:30 تا 19، نشستی با عنوان «ایران‌شناسی در رومانی و دمیتری کانتمیر» برگزار می‌شود.

چهارشنبه 19اردیبهشت‌ماه نیز دو نشست اجرا خواهد شد. در نشست نخست که از ساعت 10 تا 11:30 برپا می‌شود، «نشر فارسی در تاجیکستان» با همکاری انجمن دوستی ایران و تاجیکستان در سرای اهل قلم شماره 1 بررسی خواهد شد.

نشست دیگری نیز از ساعت 17:30 تا 19 در سرای اهل قلم شماره 2 برپا می‌شود که «نشریات فارسی در آسیای مرکزی (افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان)» نام دارد.

دیگر نشستی که در این برنامه مشخص شده است، پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه از ساعت 11:30 تا 12:45 صورت می‌گیرد که در آن «ایران‌شناسی در لهستان» با همکاری انجمن دوستی ایران و لهستان در سرای اهل قلم شماره 1 منعقد می‌شود.

دیگر نشست‌های سرای ایرانشناسی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی تهران،‌ متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: