انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
فیلم‌های سینمایی «اینجا شهری دیگر است»، «تولدی دیگر»، «شکارچی شنبه» و «سی و سه روز» از چهارشنبه ۱۷ تا جمعه ۱۹ تیر روانه آنتن شبکه سه می‌شود.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از تسنیم،‌ شبکه سه سیما به‌مناسبت روز قدس فیلم‌های سینمایی مختلفی را برای پخش در این ایام تدارک دیده است.

فیلم سینمایی «اینجا شهری دیگر است» به‌کارگردانی احمدرضا گرشاسبی چهارشنبه 17 تیر ساعت 15:50 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. بازیگرانی چون پریوش نظریه، پژمان بازغی، هومن برق‌نورد، علیرضا کمالی‌نژاد، حسین سلیمانی، مسعود انتظاری و... در این فیلم بازی کرده‌اند.

داستان  فیلم  زمان پس از ضربت خوردن حضرت علی علیه السّلام را روایت می‌کند و ظلم‌هایی که به ایشان از سوی افراد مختلف روا شده در فیلم دیده می‌شود. فیلم یک شب پس از ضربت خوردن حضرت علی(ع) تا زمان شهادت را به تصویر خواهد کشید و قصه در مدت زمان 24 ساعت می‌گذرد.

فیلم سینمایی «تولدی دیگر» به‌کارگردانی عباس رافعی است که پنجشنبه 18 تیر ساعت 11:30 روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان با بازی طلال جردی, دارین حمسه, مونا کریم آمده است: زهیر ملوان جوانی است که برای کسب درآمد بیشتر از لبنان خارج شده و در یک کشتی که عازم آفریقای جنوبی است مشغول به کار است. وی هنگامی که باخبر می‌شود همسرش در جنگ گم شده به لبنان برمی‌گردد و به جستجوی همسر مفقودش می‌پردازد... . این فیلم تولید 1386 و محصول مشترک ایران و لبنان است.

فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» به‌کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و تهیه‌کنندگی مجید اسماعیلی پنجشنبه 18 تیر ساعت  15:50روانه آنتن شبکه سه می‌شود. این فیلم محصول 1388 با ژانر سیاسی است که بازیگرانی چون علی نصیریان، امیریل ارجمند و دارین حمسه در آن نقش آفرینی می‌کنند.

خلاصه فیلم: در یک بندرگاه اسرائیل، زنی یهودی که پس از مرگ همسرش، با یک مرد مسیحی ازدواج کرده‌است، کودک 8-7 ساله خود را درپی اقدامات حقوقی و اصرارهای زیاد پدربزرگش (علی نصیریان) برای مدت کوتاهی به وی می‌سپارد. پدربزرگ کودک که یکی از سران جریان فکری صهیونیسم است در جواب نگرانی‌های مادر، وعده می‌دهد که او یک ماه بیشتر اینجا نمی‌ماند و پس از آن، کودک با اراده خود هر کجا که خواست می‌تواند برود و... .

فیلم سینمایی «سی و سه روز» به‌کارگردانی جمال شورجه محصول 1389 است که جمعه 19 تیر ساعت 15:50 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم پیر داغر، یوسف الخال، باسم مغنیه، کارمن لبوس و نسرین طافش به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان این فیلم روایتی واقعی از مقاومت یک روستای مجاور با اسرائیل است که از حمله اسرائیلی‌ها به دیگر جناح‌های مقاومت جلوگیری می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: