انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
جرج کلونی: او پدرخوانده من بود

تهیه‌کننده فیلم «یازده یار اوشن» درگذشت

جری وین تراب تهیه کننده هالیوودی که برای فیلم هایی همچون «بچه کاراته باز»، «نشویل» و «یازده یار اوشن» معروف بود، در سن ۷۷ سالگی از دنیا رفت.
جری وین تراب تهیه کننده هالیوودی روز یکشنبه در سن ۷۷ سالگی از دنیا رفت.

جورج کلونی که در «یازده یار اوشن» با او همکاری کرده بود در واکنش به مرگ این تهیه کننده گفت: در روزهای آتی قرار بود از جری وین تراب به خاطر داستان های فوق العاده و موفقیت هایش تقدیر شود، اما متاسفانه او امروز از دنیا رفت و من از طرف خودم و همسرم به خانواده و دوستان او صمیمانه تسلیت می گویم.

وی در ادامه وین تراب را تحسین کرد و افزود: وین تراب نه تنها دوست بلکه پدرخوانده، مراقب و حامی من بود. خیلی خوشحالم که با او آشنا شدم و به شدت دلم برایش تنگ خواهد شد.

مدیران شبکه «HBO» که وین تراب اخیرا با آنها همکاری می کرد نیز مرگ او را یک خلا بزرگ خواندند و گفتند: جری بخشی از خانواده ما بود و ما از فقدان او به شدت ناراحت هستیم. او یک تهیه کننده موفق بود که از همکاری با او لذت می بردیم.

مدیر عامل کمپانی برادران وارنر نیز با ابراز تاسف از مرگ وین تراب گفت: او یک تهیه کننده فوق العاده و خلاق بود و پروژه ها را استادانه مدیریت می کرد. ما خیلی خوشحالیم که برای حدودا چهل سال با او همکاری کردیم. دلمان برای او تنگ خواهد شد و به خانواده و دوستانش تسلیت می گوییم.

جری وین تراب در ابتدا کارش را با مدیریت کنسرت ها و تورهای موسیقی برای خوانندگانی همچون جان دنور، الویس پریسلی و باب دیلن آغاز کرد و با تولید فیلم «نشویل» وارد عرصه تهیه کنندگی درسینما شد. وی در سال ۲۰۱۴ به خاطر همکاری در تولید برنامه ای مستند درباره گرمایش جهانی، برنده جایزه امی شده بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: