انتشار: ۱۴:۴۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
اجرای نمایش "هیچ کس نبود بیدارمان کند" به مرواریدهای پارسی" تقدیم شد.
 به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایسنا، اجرای روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد نمایش " هیچ کس نبود بیدارمان کند" به کارگردانی پیام دهکردی به یاد ۱۷۵شهید غواص، به روح این شهدا تقدیم شد.

پیام دهکردی پس از اجرای امشب، این شعر را خواند" نه لب گشایدم از گل نه دل کشد به نبید چه بی‌نشاط بهاری که بی رخ تو رسید،نشان داغ دل ماست لاله‌ای که شکفت به سوگواری زلف تو این بنفشه دمید،گذشت عمر و به جان عشوه می‌خریم هنوز که هست از پیشام سیه صبح سپید..."

وی در ادامه اجرای این نمایش را به روح "مرواریدهای پارسی" تقدیم کرد و از تمام تماشاگران درخواست کرد که به احترام این شهدا یک دقیقه سکوت کند.

همچنین در پی استقبال هنرمندان تئاتر استانها از این نمایش،گروهی از بازیگران، کارگردانان و نویسندگان استان چهار محال بختیاری در اجرای شب گذشته به تماشای این نمایش نشستند.

این نمایش روایت زندگی خانواده‌ای ست در سال‌های دهه‌ی سی، روایتی از انسان معاصر و رنج‌هایش...

بازیگران این نمایش فریبا متخصص، الهام پاوه نژاد،، رضا مولایی ،پیام دهکردی، خاطره حاتمی، محمدرضا علی اکبری، عارفه لک ،نیکی نصیریان ،نیلوفر دربندی وآماندا موسوی هستند.

رضا مهدی‌زاده( طراح صحنه )، پریدخت عابدین‌نژاد( طراح لباس)، رضا حیدری(طراح نور) ،نورالدین حیدری ماهر (دستیار کارگردان)، شیما مرادی، سید فرشاد هاشمی (گروه کارگردانی)، وحید لک( مدیر روابط عمومی وارتباطات )،الهه حاجی زاده (مسئول اطلاع رسانی )،رضا معطریان(عکاس )،محمدمجتهدی ( خوشنویس و طراح لوگو)اسماعیل باستانی(انتخاب موسیقی)، مصطفی جعفری (اجرای پوستر و بروشور ) دیگرعوامل این نمایش هستند.

نمایش "هیچکس نبود بیدارمان کند" از ۱۸خرداد ماه هر روز ساعت ۲۱ در تماشاخانه باران به روی صحنه می‌رود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: